Sinds 1 januari 2019 is Remy actief in de steunfractie van D66 Venlo. Daarvoor werkte hij al op het Landelijk Bureau van D66 in Den Haag, was hij redacteur voor de Mr. Hans van Mierlo Stichting en lid van de gemeenteraad van Nijmegen.

‘Als je het er niet mee eens bent, dan moet je er iets aan doen. Dat is wat ik van vroeger uit altijd heb meegekregen. Vanaf de zijlijn roepen dat ik het niets vind, dat is niets voor mij. Daarom werd ik in 2011 lid van D66.

Venlo is een fijne stad om te wonen. De stad heeft een steeds grotere aantrekkingskracht op jonge inwoners. Onze campus groeit, er komen steeds meer studenten bij en we zijn trots op onze bruisende binnenstad en florerende culturele sector. Alle ingrediënten zijn aanwezig om onze stad nog veel sterker te maken. Door de juiste woningen te bouwen voor starters, vol in te zetten op vergroening en energietransitie en de lucht schoner te maken door fietsen te stimuleren.

Help je me mee om onze stad sterker en groener te maken? Stuur even een mail of neem contact op via social media!’

Portefeuilles: veiligheid, wietexperiment, mobiliteit, wonen, stedelijke ontwikkeling, duurzaamheid, diversiteit.

Meer van Remy Maessen