Groei en innovatie voor Venlo

D66 Venlo wil vooruit. Met zijn allen. Venlo heeft te lang stilgestaan. Economie, onderwijs, zorg en eigen verantwoordelijkheid zijn toe aan grondig onderhoud. We komen alleen verder door ruimte te creëren voor nieuwe groei. Groei in ondernemen en duurzame groei in energie. Dat betekent ruimte maken voor talent en ondernemers. Aandacht voor een functionerende arbeidsmarkt met investeringen in onderwijs als de motor.

Gezonde gemeentefinanciën zijn de basis. Niet meer uitgeven dan er binnenkomt. Het individu staat centraal. Wij willen maximale ruimte en kansen bieden. Het beste uit jezelf en anderen halen. Wie struikelt wordt op de been geholpen en aangemoedigd weer zelfstandig te blijven staan. Dat is liberaal, dat is sociaal. Bij D66 geen loze beloften, wij draaien er niet omheen. Wat u ziet is wat u krijgt. Dat is ook wat u van een verantwoordelijke politieke partij in deze tijd mag verwachten.

Laatst gewijzigd op 28 november 2017